8,4 / 10 201 beoordelingen op Springest
030-2308900 info@cibit.nl
Kosten
€ 695,00 Excl. BTW
Vraag offerte aan

Cursus Customer Journey

4.9 uit 5

In het kort

In de wereld van Digitale Transformatie hoor je veel nieuwe termen. Eén daarvan is de Customer Journey, ofwel de Reis van de Klant. Wat betekent dit eigenlijk, wat kun je er mee, en hoe maak je zo’n reis?

De reis van de klant

Tijdens deze ééndaagse cursus nemen we je mee op een Customer Journey. We gaan aan de slag met persona’s, touchpoints, klant emoties, welke reis doorloopt de klant in de interactie met je bedrijf en welke objecten of systemen zijn hierbij betrokken? Met deze informatie identificeer je de plus- en pijnpunten en kun je op gestructureerde wijze aan de slag met een geprioriteerde roadmap om iets neer te zetten, verbeteren of vervangen.

In de cursus Customer Journey ga je actief aan de slag met concrete cases. Cases waarbij je als team gebruik maakt van de diversiteit in inzichten, ideeën en meningen om uiteindelijk samen tot een optimale Customer Journey te komen, die je hele organisatie verder brengt.


In-company offerte Vraag offerte aan

Inhoud en programma

Je leert technieken en methoden waarmee je zelfstandig een Customer Journey workshop kunt faciliteren. Daarnaast krijg je inzicht in hoe je optimaal de creativiteit en output van je deelnemers kunt bereiken waardoor het resultaat van de customer journey workshop optimaal wordt.

  • De verschillende stappen om een customer journey te maken
  • Wat de verschillende begrippen binnen een customer journey betekenen

Programma

In de ochtend beginnen we met een voorstelronde en ga je in groepen bepalen welke casus (één uit je eigen praktijk) deze dag uitgewerkt gaan worden.

Gedurende de dag ga je in een interactieve setting aan de slag met het bouwen van een Customer Journey. De verschillende stappen in het bouwen van de Customer Journey worden voorafgegaan door een korte uitleg en theorie.

Aan het eind van de dag presenteren de verschillende groepen de resultaten.

Voor wie:

Iedereen die bezig is of wil zijn met het verbeteren van de klant- of gebruikerservaring.

Voorkennis

Er is geen specifieke voorkennis vereist maar inzicht in je klant en/of gebruikersprocessen draagt bij aan een betere Customer Journey.

Certificaat

Na afloop ontvang je een certificaat van deelname.

Data & Prijzen


In-company offerte Vraag offerte aan

Data & Locaties

Nog geen data bekend.

Wat maakt cibit academy uniek?

  • Jouw persoonlijke leerdoelen staan centraal. Er is veel aandacht voor je eigen vraagstuk of uitdaging.
  • Onze trainingen zijn interactief met veel praktische oefeningen waar je direct mee aan de slag kan.
  • Je leerreis kan aangevuld worden met coaching en consulting.
  • Je wordt onderdeel van de grote community waar je met al je vragen terecht kan voor, tijdens of na de training. Zo blijf je altijd doorleren.
  • De docenten van cibit academy zijn zeer ervaren consultants. 
  • Centraal gelegen opleidingslocatie naast Utrecht CS.

Advies nodig?

Laat je nummer achter en wij bellen je! Of bel ons op 030 - 230 89 00
Ontdek je leerpad
Selecteer eerst een waarde

Cookies op de website van Cibit

Wij plaatsen functionele cookies, om deze website naar behoren te laten functioneren, analytische cookies
waarmee wij het gebruik van de website kunnen meten en cookies van derden voor het weergeven van emdeded
media (YouTube en GoogleMaps) Hieronder kan je aangeven welke andere soorten cookies je wilt accepteren:

Meer informatie